SENDAGEZ İLE DOĞA KÜLTÜR TERAPİ

4 GECE | 5 GÜN

• Manzarası ile nefes kesen Avusor & Huser Yaylaları  • Palovit Şelalesi, Zil Kale  • Tirovit yaylası,Çağrankaya Yaylası  • Laz köyleri ve Hemşin Köyleri

• Kolay orta seviyeli yürüyüşler  • Hemşin yemekleri,horon keyfi  • Uzungöl’ün en farklı hali

1 GÜN: TRABZON-TAR DERESİ(BULUT ŞELALESİ)-GALER DÜZÜ-AYDER
2 GÜN: AVUSOR YAYLASI (BUZUL GÖLÜ)-HUSER YAYLASI( GÜN BATIMI )-AYDER
3 GÜN: ÇAT VADİSİ-TİROVİT YAYLASI-KARUNÇ YAYLASI-ELEVİT YAYLASI
4 GÜN: PALOVİT ŞELALESİ-ZİL KALE-ÇAĞRANKAYA YAYLASI-HANDÜZÜ YAYLASI
5 GÜN: UZUNGÖL-ATATÜRK KÖŞKÜ-BOZTEPE-TRABZON

OTEL KONAKLAMA: Butik otel

ARAÇ TRANSFERİ: 4X4 Minibüsler

YEMEK YERLERİ: Yöresel Butik Restorantlar

PARKUR: Kolay Parkur

KONTENJAN: Minimum 4-Maximum 14 Kişi

NOT: Rehber havanın durumuna göre rotada değişiklik yapabilir. Lütfen yanınızda küçük bir sırt çantası, şemsiye, yağmurluk, yürüyüş botu, polar ve yedek kıyafetlerinizi getirmeyi unutmayınız.

1 GÜN: TRABZON-TAR DERESİ(BULUT ŞELALESİ)-GALER DÜZÜ-AYDER

Trabzon havalimanında misafirlerimizle buluştuktan sonra, orman içinde şelale eşliğinde hem
tanışmak hem de güzel bir kahvaltı molası verdikten sonra ,rotamızı Fırtına vadisine
çeviriyoruz, Çamlıhemşinden Aydere doğru uzanan yolculuğumuzda ilk durağımız yaklaşık 45
dak sürecek olan orman içi kolay bir yürüyüş sonrası Tar deresi bulut şelalesi olacak, şelalede
biraz dinlendikten sonra ,hiç vakit kaybetmeden Ayder’e ordan Galer Düzüne doğru devam
edeceğiz, burada güzel bir yemek sonrası ,isteyen misafirlerimiz araçlar ile, ya da yürüyüş
yaparak Ayder de ki otelimize doğru hareket edeceğiz

2 GÜN: AVUSOR YAYLASI (BUZUL GÖLÜ)-HUSER YAYLASI( GÜN BATIMI )-AYDER

Ayder deki otelimizde yapacağımız kahvaltı sonrasında ,hiç vakit kaybetmeden aracımızla
Avusor yaylasına doğru yolculuğumuza başlayacağız, yayla da biraz dinlenip çay kahve molası
sonrasında yaklaşık 45 dak, bir yürüyüşle Buzul gölüne varmış olacağız, dileyen misafirlerimiz
göle girip yüzebilir yada göl keyfi yapabilirler, kemerli kaçkar’lara elveda diyerek yaylaya geri
dönerek güzel bir öğle yemeği menüsü alacağız, kısa bir yayla gezisi sonrası ,eğer şanslı bir
günümüz ise gün batımını bulutların üzerinden izlemek üzere Huser yaylasına doğru
yolculuğumuza devam edeceğiz, ve artık dinlenme vaktidir diyerek Aydere otelimize geri
dönüş yapacağız

3 GÜN: ÇAT VADİSİ-TİROVİT YAYLASI-KARUNÇ YAYLASI-ELEVİT YAYLASI

Yeni bir güne merhaba diyerek kahvaltı sonrası ,rotamız Çat vadisi olacak, tarihi konaklar,
tarihi köprüler ,çinçiva derken tarihe tanıklık etmiş zil kaleyi ziyaret edeceğiz, ve güzel bir
öğle yemeği sonrasında hiç vakit kaybetmeden, Tirovit yaylasına devam edeceğiz, yayla da
yapacağımız güzel bir yürüyüş sonrasında çay kahve keyfi ile yayla da vakit geçireceğiz,
devamında Karunç yaylası bizi bekliyor olacak, yayla içinde kısa bir gezi sonrası ,Elevit
yaylasına bizleri bekleyen otelimize doğru yolculuğumuza devam edeceğiz

4 GÜN: PALOVİT ŞELALESİ-ZİL KALE-ÇAĞRANKAYA YAYLASI-HANDÜZÜ YAYLASI

Bugün yayladan merhaba diyerek başlıyoruz yeni bir güne, ve güzel bir yayla kahvaltısı
sonrasında ilk önce bölgenin debisi en yüksek şelalesine Palovit şelalesine doğru
yolculuğumuza başlıyoruz, devamında fırtına vadisi üzerinden çayeline güzel bir ögle yemeği
menüsü almak için mola veriyoruz, ve hiç vakit kaybetmeden Rize Güneysu ilçesinden
Çağrankaya yaylasına ulaşıyoruz, yayla da yürüyüş yapmak isteyenlerle birlikte kısa bir mola
veriyoruz ,ve rotamızı Handüzü yaylasına çeviriyoruz, burada yayla gezimizi tamamlayıp,
otelimize doğru yola koyuluyoruz

5 GÜN: UZUNGÖL-ATATÜRK KÖŞKÜ-BOZTEPE-TRABZON

Artık son günümüz, handüzü yaylasında otelimizde yapacağımız güzel bir kahvaltı
sonrasında, rotamızı Uzungöl’e çeviriyoruz, aracımızla uzungöl teras yapıyoruz ,devamında
şelale gezisi ve uzungölü’n en güzel halini görmek için aracımızla yayla yolundan devam
ediyoruz, burada kısa bir mola sonrasında ,öğle yemeğimizi almak için sürmene ye doğru
hareket ediyoruz, öğle yemeğinden sonra Trabzon merkez istikametinden Atatürk köşkünü
ziyaret ediyoruz, ve devamında Trabzon’u en güzel hali ile izlemek üzere Boztepe’ye
çıkıyoruz, çay kahve keyfi sonrasında Trabzon havalimanına doğru devam ediyoruz